mandag 19. februar 2018

Bakgrunn med salt

Da jeg rydda litt i gammelt skrot kom jeg over noen teknikker jeg prøvde meg på for noen år siden. farger og salt.
Det måtte jeg prøve igjen og jeg angrer ikke. 


Kortet jeg lagde i går med bakgrunnen jeg fant.
Brukte distress oxide, vann og hvitt embossing pulver.
Dråpene er fra kort&godt


 Her har jeg spraya dylusions på helt vanlig fotopapir og strødd på salt.
Jeg brukte grovt salt, men du kan bruke vanlig bordsalt. Det går fint å bruke distress ink og spraye med vann. 



Lot det tørke natta over. 
Vil ikke virke med varmepistol. 


 Lagde to med forskjellige farger. 



Helt tørt, bare å børste vekk saltet.  



 Spennende farger, blir fine bakgrunner til kort.



 Saltet har laget flott mønster i fargene.




Dette kommer jeg til å gjøre mer. Skikkelig moro, men en må ha tålmodighet til å la det tørke lenge nok. 

Prøv du og, kjempe gøy 

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar